2. Мамандар құрамын талдау » ГККП "Ясли сад №178"
Алматы қаласы
білім басқармасының
"№178 бөбекжай-бақшасы"
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Меңгеруші :
+7(727) 374-99-95
Әдіскер:
+7(727) 374-99-96
Нашар көрушілер
нұсқасы
» 2. Мамандар құрамын талдау

2. Мамандар құрамын талдау

  1. Мамандар құрамын талдау
Сапалы білім мен тәрбие беру мектепке дейінгі мекеме жұмыстарының тиімділігі және даму көрсеткіштері. Оны жүзеге асыру үшін ең алдымен педагог мамандарының қызметі, дамуы. Сондықтан да, педагогикалық менеджмент негізінде құрылған басқару қызметінің басты бағыттарының бірі ретінде педагогтардың мәртебесін көтеру, олардың кәсіби шығармашылык деңгейлерін арттыруға деген мотивация тудыру, өзін-өзі жетілдіруге ынталандыру болып табылады. Басқару кызметінде педагогикалық менеджмент негіздемесінде педагогтардың мәртебесін көтеру ғана емес, мақсаты тұрақталып ынтымақтастықпен жасалынып, жететін жетістіктерге бағытталған. Ұйымдастыру түрлерін жетілдіріп, бірлесе технологиялык шаралар мен ережелерді сақтай отырып, барлық педагогтарға қолайлы жағдайлармен қамтамасыз ету. Білім беру үрдісінің өнімділігін барынша арттырып, жаңа көзқарастардың тууына арналған жүйелі жұмыстардың арқасында балабақша ұжымында сапалық өзгерістерге қол жеткізілді.
Тәрбие мен оқыту процесі Қазақстан Республикасынын Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. Білім беру салаларында, оқу қызметінде көлемінің тепе-теңдігі сақталған. Бала құзіреттілігін калыптастыру – білім беру іс-әрекетінің бағыты болып табылады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының бірлескен іс-әрекеті балалардың дербестік даму кеңістігін, шығармашылығының басталуын қалыптастырады. Мектепке дейінгі мекеме педагогтарының ұжымды ынталандыру жүйесінде жеке өзіндік дамуы және дербестік шығармашылық әрекетіне бағытталған. Мұның өзі жаңа даму жүйесіндегі жеке тұлғаның дамуы және педагогикалық қызметінің жоғары сапалық көрсеткішін көрсетеді. Мектепке дейінгі мекеме тәрбиешілері мен педагог мамандар өзінің шеберлігін үнемі арттырып отырады. Әлсіз тұстарын жетілдіру үшін, озық көшінен қалмауды басты назарда ұстайды. Семинарлар, тренингтер, педагогикалық кеңестер, әдістемелік бас қосулар өткізіледі. Қалалык білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтында жоспарланған кестесіне сай курстық дайындықтардан өтеді. Бүгінгі педагог – кәсіби ізденуші, зерттеуші, өз бетінше шығармашыл әдістемелік теориялық ойлау кабілеті жоғары, ерекше ынта-ықылас, серпінмен, қызығушылықпен, құлшыныспен, ұжыммен бірлескен әрекеттер кұра алатын маман. Осыған орай педагог мамандар өз біліміи жетілдіру максатында қалалық білім беру жүйесі мамандарының біліктілігін көтеру және қайта даярлау институтының ұйымдастырылған курстарынан өтуге арналған кестесі кұрылған. Сонымен қатар, өз бетімен білімін көтеру бағыты бойынша белсенді түрде жұмыс жүргізіледі. Алдыңғы қатарлы озық педагогикалық іс-тәжірибесін арттыруға жағдай жасалынған.
Төменде педагогикалық ұжымның сапалық құрамындағы өзгерістер көрсеткішін келтіріп отырмыз.
Мектепке дейінгі ұйымда штаттык кестеге байланысты қызметкелер саны – 65,9 оның ішінде педагогтар саны  – 26,25 әкімшілік – 7,5 және техникалық персонал – 32,15. Қазіргі уакытта қызметкерлер саны – 60, педагогтар саны – 25, әкімшілік – 6,  техникалық персонал – 29
Оқу жылы
Педагог саны
Жоғары
Арнаулы орта


Мектепке дейінгі
Пайызы %
Педагогикалық
Пайызы %
Мектепке дейінгі
Пайызы %
Педагогикалық
Пайызы %
2019-2020
23
8
34,8 
12
52,2
2
8,7
1
4,3
2020-2021
27
10
37
12
44,5
3
11,1
2
7,4
2021-2022
28
15
53,6
10
35,7
2
7,10
1
3,6
 Педагогикалық мамандардың білім беру сипаттамасындағы
 өзгерістер
Оқу жылдары
Жоғары білім
Арнаулы орта
Сырттай жоғары 
оқу орнында оқиды
2019-2020
20
2
1
2020-2021
22
4
1
2021-2022
25
3
0
Педагогикалык ұжымды басқара отырып, әрбір педагогтың жетістіктерін жүйелі бағалау, бүкіл ұжымның бағалай білуіне кол жеткізу үлкен маңызға ие.
Тәрбиешілер мен педагоггарды базалық білімі туралы мәлімет
Жылы
Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі бар педагогтар
Білім беру ережесіне сәйкес келетін базалық білімі жоқ
Педагогтар
2021
17
11
 Педагогтардың білім көрсеткіші
 Педагогтар жайлы мәлімет
Аты-жөні, туылған жылы, лауазымы
Жұмыс өтілі
Білімі, оқу орны
Бітір- ген жылы
Мамандығы
Санаты, алған жылы
барлығы
Педагог икалық
Осы 
мекемеде        
1
Искендирова Гулнара Борибаевна 06.08.1966ж Меңгеруші
37 жыл 
32
жыл
7 жыл
Әл-Фараби ат. Қазақ Мем. Ұлт. унив. 
Абай ат. Қаз.Ұлт.пед. унив., Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу     
1994 жыл
2012 жыл
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Мектепке дейінгі окыту ж/е тәрбиелеу
Жоға ры
2
Байжигитова Гульбаршын Кулбаевна 17.06.1971 ж Әдіскер
24,9
жыл
6,1
жыл
4,10
жыл
Қаз.Қыз.пед.институты, «Мектепке дейінгі мекемелер тәрбиешісі, әдіскері және педколледж мұғалімі», 
1996 жыл
Мектепке дейінгі мекемелер тәрбиешісі, әдіскері және педколледж мұғалімі
Педа-гог-эксперт
3
Шалкарова Айжан Киянтайқызы
21.01.1972ж
Әдіскер
29 жыл
4 ай
1 ай
Қазақтың Мемлекеттік қыздар педагогтік институты
1999
жыл
Басқа ұлт мектептерін-дегі қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Санат-сыз
4
Рысқұлова Индира Кайдаровна
23.07.1971 ж.
Қазақ тілі мұғалімі
22 жыл
21,2 жыл
8 жыл
Қаз.Қыздар пед.институты.  
1994 жыл
Қазақ тілі мен әдібиеті мұгалімі
I санат
5
Есимова Самал Сағынтайқызы
22.01.1996 ж. Психолог
1,2 жыл
4 ай
3 ай
Тараз мемл.педагог. универ.
2020 жыл
Педагогика және психология
Санат-сыз
6
Уйсынбаева Бибигуль 25.06.1965 ж.
Музыка жетекшісі
30,3 жыл
29,11 жыл
8 жыл
Қазақтың Қыздар Пед. институты,  
1993 жыл
Музыка мұғалімі  
I санат
 
7
Нураддинова Назерке Ишанбековна
08.09.1991 ж.
Музыка жетекшісі
10,0 жыл
10,1 жыл
2 ай
М.Маметова атындағы гуманитарлық коледж
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті”
2010 жыл
2013 жыл
Музыка мұғалімі
Жоғары санат
8
Батыршаева Мадина Абилбековна 06.10.1990ж
хореограф
9,9 жыл
9,9 жыл
1 ай
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
2011 жыл
хореограф.
Санат-сыз
9
Бутабаева Айнур Тельмухамбетовна
(20.07.1982 ж) ағылшын
14,9 жыл
9 ай
9 ай
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті
2007 жыл
“Ағылшын және неміс тілдері” мұғалімі
Санат-сыз 
10
Қамыспаева Гульбира Орынбековна
31.10.1973 ж. тәрбиеші
28,8 жыл
28,5 жыл
8,6 жыл
Қаскелең пед. уч. 
Қазақ Қыздар ПедИнс. 
1992 жыл
1999 жыл
Мектеп жас. дейінгі балалар тәрб.»  
Әлеуметтік педагогика
Жоғар-ғы санат
11
Садинова Мейрамкүл Камыспаевна  07.11.1978 ж. тәрбиеші
12 жыл
11,4 жыл
5,8 жыл
Шымкент «Аймақтық әлеу. иннов.универ.
2015 жыл
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
I санат
12
Серікбаева Айнагүл
Каликумаровна 03.04.1969 ж. тәрбиеші
20,3 жыл
10,4 жыл
8 жыл
Академик Ә.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті
2021 жыл
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз 
 
13
Жұмаділлә Назерке
20.04.1995 ж. тәрбиеші
10,1 жыл
10,1 жыл
6,11 жыл
Шымкент. «Аймақтық әлеу. иннов. Универ.
2019 жыл
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
 Санат-
 сыз
14
Осербаева Гулнара Шабаевна
20.06.1979 ж.
тәрбиеші
13,3 жыл
5,7 жыл
9 ай
 Алматы қ. 
«Қайнар» университеті
2010 жыл
Психология
 Санат-
     сыз 
15
Бейсебаева Құралай Бакибековна
01.03.1974 ж.
тәрбиеші
20,5 жыл
5,7 жыл
6,2 жыл
Шымкент «Аймақтық әлеу. иннов. Универ.» 
2018 жыл
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
I санат
16
Умарова Анара Ильясовна
17.07.1999 ж. тәрбиеші
2,2 жыл
2,2 жыл
2,2 жыл
Қостанай педагогикалық колледжі
2019 жыл
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту»,
 Педа- 
  гог- 
 моде-
 ратор
17
Муталипова Мадина Аиповна
01.10.1984 ж.
тәрбиеші
13,11 жыл
10,9 жыл
1,9 жыл
Б.Ахметов атындағы Павлодар мемлекеттік педагогикалық колледжі
2004 жыл
Бастауыш сыныпта мұғалім
 Санат-
     сыз
18
Сарбасова Гулзат Уразхановна
04.10.1982 ж тәрбиеші
8,11 жыл
5,10 жыл
5 жыл
Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті
2012 жыл
Құқық және экономика негіздері
 Санат-
  сыз
19
Чапай Мейірім Саматқызы
14.09.1994 ж. тәрбиеші
6,8 жыл
6,8 жыл
1,3 жыл
Ақтөбе гум.колледжі
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемл.университеті 
2014 жыл
2017 жыл
Мектепке дейінгі ұйымдар тәрбиешісі
Педагогика және психология
Педа-гог-моде-ратор  
20
Куметова Қымбат Амирбекқызы
01.01.1993 ж тәрбиеші
3,6 жыл
2,2 жыл
3,6 жыл
Академик Ә.Қуатбеков ат. Халықтар достығы универ. 
2019 жыл
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз
21
Оржанова Жұлдыз Бауыржанқызы
04.11.1998 ж.
тәрбиеші
1 жыл
1 жыл
11 ай
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
2020 ж
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз 
22
Чуйшбаева Жумагул Күмісқалиқызы (09.07.1971 ж) тәрбиеші
21,4 жыл
2,3 жыл
11 ай
№1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік коледжі
2019 ж.
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту
Санат-сыз 
23
Садыбакасова Гульнур Нуралимовна 26.09.1984 ж. тәрбиеші
8,4 жыл
7,10 жыл
10 ай
Қазақ мемлекеттік педагогикалық университеті
2012 ж.
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз
24
Мауленова Мадина Төлегенқызы
04.03.1992 ж.
тәрбиеші
5,8 жыл
6,9 жыл
1 ай
Аймақтық әлеуметтік инновациялық университеті 
2020 ж.
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
II санат
25
Иманбаева Эльмира Ермаханбетовна
19.06.1988 ж.
тәрбиеші
5,4 жыл
4,2 жыл
3 ай
Жамбыл техникалық гуманитарлық университеті 
2014 ж.
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
II санат
26
Садикова Анар Алимхановна 10.01.1973 ж. тәрбиеші
8,6 жыл
6 жыл
2 ай
Абылайхан атындағы қазақ мемлекеттік халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
1998 ж.
орта мектептің француз тілі мұғалімі
II санат
27
Есмайлова Нурипа
31.07.1971 ж тәрбиеші
2,1 жыл
6 ай
1 ай
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
2021 ж.
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз 
28
Бөрібай Гүлсәрі Жарқынбекқызы
07.09.1999ж.
тәрбиеші
1 ай
1 ай
1 ай
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
2021 ж.
Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Санат-сыз 
 Педагогикалық ұжымның жас кұрамына карай талдауы
20-30 
жасқа дейін
30-40 
жасқа дейін
40-50
жасқа дейін
50-60
жасқа дейін
8
7
10
3
Біліктілік санаты бойынша педагогтар құрамы
Оқу жылы
Жоғары санаты
Бірінші
Санаты
Педагог- модератор
Педагог- сарапшы
Екінші
Санаты
Са нат-
сыз
%
2019-2020
2
8,7 %
3
13 %
0
0
0
0
7
30,5%
11
47,8%
2020-2021
2
7,4 %
7
26 %
0
0
0
0
5
18,5%
13
48,1%
2021-2022
2
7,1 %
4
14,3%
2
7,1 %
1
3,6
3
10,7
16
57,2
Қайта даярлық курстарынан өтуі туралы мәлімет
Оку жылы
Курстан өткендер саны
Оның ішінде
Саны
Пайызы %
Тәрбиешілер
Мамандар
саны
Пайызы %
саны
Па-
йызы %
2019-2020
4
17,4
4
17,4 %
0
0
2020-2021
4
14,8 %
4
14,8 %
0
0
2021-2022
4
14,3 %
10,7 %
1
3,6 %
Педагогикалық ұжымның қызметіндегі бұл бағыт көп салалы және педагогтың шығармашылық еңбекке деген құштарлығын арттыру, ұжымның мәртебелік жағдайын арттыру үшін маңызды болып табылады. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе кеңістігінің үлкеюін бірнеше аспектілерден көруге болады. Сонымен қатар бейімделген бағдарлама бойынша мектепалды даярлык тобының педагогтары жұмыс жүргізу кеңістігін жүзеге асыруда.
Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жакты дамуына әсер ететін, балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың заманауи талапка сай, жаңа инновациялық технологиялармен еңбек етуі, прогрессивті тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады.

КЕЛЕСІ МАЗМҰНҒА ӨТУ: 3. Тәрбиеленушілер контингенті