11.Мектепке дейін білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңа, инновациалы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірнбені жетілдіру » ГККП "Ясли сад №178"
Алматы қаласы
білім басқармасының
"№178 бөбекжай-бақшасы"
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
Меңгеруші :
+7(727) 374-99-95
Әдіскер:
+7(727) 374-99-96
Нашар көрушілер
нұсқасы
» 11.Мектепке дейін білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңа, инновациалы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірнбені жетілдіру

11.Мектепке дейін білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңа, инновациалы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірнбені жетілдіру

11.Мектепке дейін білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңаинновациалы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірнбені жетілдіру

Қазіргі таңда ғасырлар қойнауында жатқан ұлттык тәрбиені адамгершіліктің асыл қасиеттерін қалыптастыру манызды міндеттердің біріне айналып отыр. Осы ретте ұлттық мәдениет пен әдебиеттің, тілдің, халықтық педагогиканың тағдыры мен болашағы балабақшадағы тәлім-тәрбиеге байланысты екені анық. Барлық уақытта баланы қоғамда әдемі, инабатты әдептілікке тәрбиелеуге үлкен көңіл бөлген. Бағдарламада балалармен, ата-аналармен, педагогтармен жұмыс бағыты, түрлері мен әдістері көрсетілген.
Педагогтардың қызмет сапасы тиімділігінің көрсеткіші кәсіби мәдениет болып табылады. Біздің ұжым қызметінің басты бағыты-жалпы және кәсіби мәдениетін дамыту. Балабақша педагогтарының кәсіби дамуы-адамның өз кәсібінің шебері, нағыз кәсіби шебері болып қалыптасу мақсатында жүретін ұзақ үрдіс.
Біздің ұжымда бұл жұмыс әр педагогқа оның шығармашылық еңбекке ынтасы, табиғи қабілеті, ой-пікірі, еңбек тәжірибесі есепке алына отырып, дифференциалды бағдар денгей ретінде ұйымдастырылған түрлі бағдарламалар қолданылады:
- сенімді жұмыс атқаратын педагогтар;
- ерекше бақылау мен көңіл аударуды талап ететін педагогтар;
- тәжірибесі мол әріптестерінің көмегіне иек артатын жас педагогтар.
Педагогикалык кеңестер, әдістемелік кеңестер, психологиялық тренингтер, семинар және басқа да жұмыс түрлері өткізіліп, балабақшадағы педагогтармен жүйелі жұмыс жүргізіледі. Дәстүрлі әдіс-тәсілдермен бірге, белсенді тәсілдер, іскерлік ойындар, пікір-сайыс, дөнгелек үстел, ойға шабуыл, шеберліктерін көрсету сиякты әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданады. Осындай жұмыстың түрлері педагогтардың шеберлігін арттыруда. өзін-өзі бағалауға, әдеби кітаптарды өз жұмысына пайдалана білуіне, ізденімпаздықтарын арттыруға жетелейді. Педагогтардың шығармашылық мүмкіншіліктеріне кәсіби өсу деңгейі мен жеке бағыттық педагогикалық құзыреттілігінің өзгерістері әсерін тигізеді. Педагогтардың кәсіби өсу денгейін, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық мәдениетін, шығармашылығын анықтау үшін мониторинг көрсеткіштері жүргізіледі.

КЕЛЕСІ МАЗМҰНҒА ӨТУ: ӨЗІНДІК БАҒАЛУ ҚОРЫТЫНДЫСЫ