10. Ұжым қызметі деңгейінде педагогтардың алдыңғы қатарлы
тәжірибесін енгізу, зерттеу
Мектеп жасына дейінгі баланың жан-жақты дамуына әсер ететін балабақша қабырғасында қолданылған педагогтардың көп жылдың жан-жақты тәжірибесі біздің жетістігіміз болып табылады, сондықтан да ол зерттеліп, әріптестердің жұмыстарына енгізілуге ұсынылып отырылады. Педагогикалық ұжым аудан көлемінде ашық оқу іс-әрекеттерін, педагогикалық кеңес, бақылау мен басшылық, семинарларға қатысып, жаңа заманға сай қарқынды дамып, тәжірибе алмастырылуда.
МДҰ-да ғылыми-тәжірибе әдістемесі-педагогтардың бірлесе әдістемелік сұрақтары және кәсіби мәселелерді бірлесе талқылауы, іс-тәжірибелерді өзара бөлісуі, жас педагогтарды үйрету болып табылады. Әрбір ғылыми қызмет тәжірибеден басталады. Сондықтан, жұмысты жоспарлап, өткізу үшін әр педагогтың белгіленген білімі болуы керек және талдау, зерттеу, дағдыларын білуі керек. Педагогтар ғаламтордағы әр түрлі ақпараттарды, өз әріптестерінің тәжірибелерін оқып өз білімдерін көтереді. Педагогтардың алдыңғы қатарлы озық тәжірибелерін жинақтау, зерттеу барысында тәрбиешілердің іс-тәжірибелері басылымдарға жарияланды.
2017 ж. № 7 «Киелі өлке KZ» республикалық қоғамдық-ақпараттық журналына балабақша туралы;
«Балабақша: тәрбиелеу және оқыту» журналының 2018 жылы № 9 нөмерінде балабақшаның фотокөріністері;
«Балабақша: тәрбиелеу және оқыту» журналының 2018 жылы № 10 нөмерінде тәрбиеші Майсанова Самалдың «Ойыншықтар әлемі» ашық оқу қызметі;
2021 жылы «Мәдениет» журналына «№ 178 бөбекжай-балабақша» меңгерушісі Искендирова Г.Б. туралы жарияланды.
КЕЛЕСІ МАЗМҰНҒА ӨТУ: 11. Мектепке дейін білім беру жүйесінің дамуына арналған жаңа, инновациалы бағдар саласындағы алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірнбені жетілдіру